Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

2019-01-22

Inwentaryzacja Kaufland Pisz - dojazd własny

Sklep

Data: 24-02-2019
Godzina: 21:30
Miasto: Pisz (Warmińsko-mazurskie)
Adres:

Szczegóły

Zakres zadań:

Liczenie asortymentu w sklepie za pomocą skanera.

 

Czas trwania:

 Magazyn: 6-12h

Sklep 4-12h,

w zależności od ilości asortymentu oraz szybkości pracy zespołu i liczby audytorów.

O zakończeniu inwentaryzacji decyduje kierownik ISP. Nie ma możliwości wcześniejszego zakończenia pracy.

 

Stawka:

17,64 zł br/h. dla wszystkich.

Wynagrodzenia wypłacane są po zliczeniu wszystkich godzin z miesiąca i wypłacane do 15stego kolejnego miesiąca.

 Nie wymagamy książeczki sanepidowskiej. Obowiązują badania medycyny pracy, które są organizowane i opłacane przez pracodawcę.. W sprawie badań będzie kontaktował się Specjalista z danego oddziału. Jeżeli brałeś udział w inwentaryzacjach sieci Kaufland we wrześniu 2018 posiadasz aktualne badania i nie musisz przechodzić ich jeszcze raz

 

Dodatkowe benefity:

PREMIA ZA KUMPLA

Zachęć kumpli do udziału w inwentaryzacjach. Za każdą osobę, która z Twojego polecenia pójdzie po raz pierwszy na inwentaryzację, zgarniesz 10 zł brutto. Znajomych zgłoś mailowo Konsultantowi, podając imię, nazwisko, termin i miejsce inwentaryzacji.

PREMIA FREKWENCYJNA

Weź udział w min. 5 inwentaryzacjach w miesiącu, a za każdą z nich oraz każdą kolejną przepracowaną w danym miesiącu inwentaryzację otrzymasz dodatkowo 5 zł brutto, czyli łącznie min. 25 zł brutto.

KARTA MULTISPORT

Idź na min. 3 inwentaryzacje w miesiącu (min. 15h) i korzystaj z karty MultiSport za 74 zł/m-c. Zapoznaj się z Regulaminem programu: http://bit.ly/multisportStrefaJob

 

Jesteś tu pierwszy raz?

  1. Zarejestruj się i zaloguj na swoje konto.
  2. Zapisz się na zlecenie (lista podstawowa lub rezerwowa).
  3. Wykonaj wszystkie szkolenia i testy online.
  4. Podpisz umowę online.

 

Zastępstwa:

Nie możesz pojawić się na zleceniu? Znajdź zastępstwo, aby nie płacić kary.

 

Dodatkowe informacje:

Pamiętaj, aby zabrać odpowiedni strój (pełne buty zakrywające całą stopę i długie spodnie), dowód osobisty oraz wydrukowany identyfikator.

 

Dostępność konsultantów:

Konsultanci dostępni są od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 17:00. W sprawach pilnych dotyczących powyższej inwentaryzacji można kontaktować się po godzinie 17:00 z p. Natalią pod numerem: 512 100 392.

Kontakt do konsultanta

Olga Radziejewska 505195870 olga.radziejewska@strefajob.pl

Patrycja Hurej 512098737 patrycja.hurej@strefajob.pl

Justyna Czepowska justyna.czepowska@strefajob.pl

Marta Bełwon 512096159 marta.belwon@strefajob.pl

Natalia Pilarska (konsultant dyżurujący w godz. 17-22 – WYŁĄCZNIE w sprawach bieżących inwentaryzacji) 512 100 392 natalia.pilarska@strefajob.pl

Martyna Wiśniewska 504179602 martyna.wisniewska@strefajob.pl

Marta Przespolewska 507952543 marta.przespolewska@strefajob.pl