Sklep
Szczegóły
Zakres zadań:
Wykonywanie inwentaryzacji – praca polega na zliczeniu faktycznego stanu towaru na sklepie i magazynie.
Czas trwania:
w zależności od szybkości pracy zespołu i liczby audytorów. O zakończeniu inwentaryzacji decyduje kierownik sklepu Nie ma możliwości wcześniejszego zakończenia pracy.
Stawka:
16,50 brutto/h
Wynagrodzenia wypłacane są po zliczeniu wszystkich godzin z miesiąca i wypłacane do 15stego kolejnego miesiąca.
(T) - wyjazd odbędzie się jeżeli zbierze się wystarczająca liczba osób
Zastępstwa:
Nie możesz pojawić się na zleceniu? Znajdź zastępstwo, aby nie płacić kary. Możesz skorzystać z grupy na Facebooku, która ułatwi Ci kontakt z innymi audytorami:
ZASTĘPSTWA ŚWIĘTOKRZYSKIE/PODKARPACKIE
Dodatkowe informacje:
Pamiętaj, aby zabrać odpowiedni strój (pełne buty zakrywające całą stopę i długie spodnie), dowód osobisty oraz wydrukowany.
Dostępność specjalistów:
Specjaliści dostępni są od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 17:00. W sprawach pilnych dotyczących powyższej inwentaryzacji można kontaktować się po godzinie 17:00 z p. Natalia pod numerem: 512100392.
Szczegóły wyjazdu:
Data wyjazdu: 17-12-2018
Godzina w trakcie ustalania
Informacje dodatkowe:
Godzina 23:59 oznacza, że godzina wyjazdu jest w trakcie ustalania i zostanie możliwie jak najszybciej zaktualizowana.
Kontakt do konsultanta
Dominika Gorzędowska 504801458 dominika.gorzedowska@strefajob.pl
Magdalena Danaj 517016244 magdalena.danaj@strefajob.pl
Magdalena Karolczyk 517811249 magdalena.karolczyk@strefajob.pl
Justyna Czepowska justyna.czepowska@strefajob.pl
Paulina Nawrot 505195873 paulina.nawrot@strefajob.pl
Natalia Pilarska (konsultant dyżurujący w godz. 17-22 – WYŁĄCZNIE w sprawach bieżących inwentaryzacji) 512 100 392 natalia.pilarska@strefajob.pl
Joanna Rosiak 513872325 joanna.rosiak@strefajob.pl
Ewelina Rusin 507216211 ewelina.rusin@strefajob.pl